Ako funguje algoritmus na IG v roku 2021? Instagram algoritmus 2021 Hack - postnúť fotku po prvej hodine zatvoriť Instagram a čakať - neotvárať!!! Engagement - likes, comments, sahres, saves Retention- ako dlho niekto vydrží na poste / zahŕňa aj text(copy) Relatability - ako súvisí s tým o čo sa zaujímajú moji klienti po čom sa pozerajú Engagement - váha je rozdelená podľa času kt. trvá spraviť ho Like - má najmenšiu relativitu - najkr. čas Comment - vyššiu relativitu Save - znamená, že pre mňa príspevok toľko znamená, že sa k nemu chcem vrátiť Shares - majú najväčšiu váhu lebo sú najzriedkavejšie pre uživateľa Kópiu písať čo najdlhšiu a ako keby som písal kamarátovi. ... 4 kategórie postingu Infeed - carousel pictures (viac fotiek v jednom príspevku - viac stráveného času) Stories - využívať features na interakciu s publikom - využívať čo najviac features na postoch všetkých (otázky, slidy, atď…) IGTV - longform content - nieje až taký relevantný (nieje zatiaľ ad produkt) Reels - skrátiť a spraviť čo najviac zaujímavé (retention time) - ak mám obsah v kt. sa rozpráva treba pridať titulky Sústrediť sa viac na video je to lepŠie pre aktuálny algoritmus a trend. ... 3. Piliere keď robíš kontent na Instagrame 1.) Vyučovať 2.) Entertainment 3.) Provide INSIGHT or VALUE

Ako funguje algoritmus na IG v roku 2021?

Instagram algoritmus 2021

Hack – postnúť fotku po prvej hodine zatvoriť Instagram a čakať – neotvárať!!! 

Engagement – likes, comments, sahres, saves

Retention- ako dlho niekto vydrží na poste / zahŕňa aj text(copy)

Relatability – ako súvisí s tým o čo sa zaujímajú moji klienti

  • po čom sa pozerajú

Engagement – váha je rozdelená podľa času kt. trvá spraviť ho 

Like – má najmenšiu relativitu – najkr. čas

Comment – vyššiu relativitu 

Save – znamená, že pre mňa príspevok toľko znamená, že sa k nemu chcem vrátiť

Shares – majú najväčšiu váhu lebo sú najzriedkavejšie pre uživateľa

Kópiu písať čo najdlhšiu a ako keby som písal kamarátovi.

4 kategórie postingu 

Infeed – carousel pictures (viac fotiek v jednom príspevku – viac stráveného času) 

Stories – využívať features na interakciu s publikom – využívať čo najviac features na postoch všetkých (otázky, slidy, atď…)

IGTV – longform content – nieje až taký relevantný (nieje zatiaľ ad produkt)

Reels – skrátiť a spraviť čo najviac zaujímavé (retention time) – ak mám obsah v kt. sa rozpráva treba pridať titulky 

Sústrediť sa viac na video je to lepŠie pre aktuálny algoritmus a trend.

3. Piliere keď robíš kontent na Instagrame

1.) Vyučovať

2.) Entertainment

3.) Provide INSIGHT or VALUE