Ako funguje algoritmus na IG v roku 2021? Instagram algoritmus 2021 Hack - postnúť fotku po prvej hodine zatvoriť Instagram a čakať - neotvárať!!! Engagement - likes, comments, sahres, saves Retention- ako dlho niekto vydrží na poste / zahŕňa aj text(copy) Relatability - ako súvisí s tým o čo sa zaujímajú moji klienti po čom sa pozerajú Engagement - váha je rozdelená podľa času kt. trvá spraviť ho Like - má najmenšiu relativitu - najkr. čas Comment - vyššiu relativitu Save - znamená, že pre mňa príspevok toľko znamená, že sa k nemu chcem vrátiť Shares - majú najväčšiu váhu lebo sú najzriedkavejšie pre uživateľa Kópiu písať čo najdlhšiu a ako keby som písal kamarátovi. ... 4 kategórie postingu Infeed - carousel pictures (viac fotiek v jednom príspevku - viac stráveného času) Stories - využívať features na interakciu s publikom - využívať čo najviac features na postoch všetkých (otázky, slidy, atď…) IGTV - longform content - nieje až taký relevantný (nieje zatiaľ ad produkt) Reels - skrátiť a spraviť čo najviac zaujímavé (retention time) - ak mám obsah v kt. sa rozpráva treba pridať titulky Sústrediť sa viac na video je to lepŠie pre aktuálny algoritmus a trend. ... 3. Piliere keď robíš kontent na Instagrame 1.) Vyučovať 2.) Entertainment 3.) Provide INSIGHT or VALUE

Nadpis je najdôležitejšou súčasťou vášho obsahu. 

Ak nie je dostatočne pútavý, váš obsah čitatelia len vynechajú.

Bez ohľadu na to, ako dobre je váš obsah napísaný, bez pútavého nadpisu je k ničomu.

Je to prvý dojem z vášho obsahu, takže je potrebné vytvoriť pútavý nadpis, aby ste upútali pozornosť čitateľov 

 

Rozmýšľate, ako vytvoriť pútavý nadpis?

Tu je postup keď napíšete nadpis :

– upresnite ho

– čo najviac ho zjednodušte

– Vyvolajte zvedavosť

– používajte atraktívne prídavné mená

– použite fakty a percentá

– nechajte ich hádať

– pýtajte sa otázky

– snažte sa aby súvisel 

 

Tip pre vás:

Vžite sa do kože čitateľa, kde si to môžete sami vyskúšať a zistiť, či je to dostatočne presvedčivé alebo nie.

 

Vytvárate pre svoj obsah LinkedIn pôsobivé nadpisy?